Faceparty - Biggest Party On Earthâ„¢
MaleFemale 
Join FREE!Browse MembersMaleFemaleCool Tools™Faceparty App™
xxxxyummymummyxxxx
YOUNG MUM N PROUD DNT LYK IT TUFF SHIT
profilegalleryfriendsblog
Name: xxxxyummymummyxxxx
Details: 31 years old (Sagittarius), Female, Single, Straight
Location: brighton woooo, West Sussex, United Kingdom
Profile Link:www.faceparty.com/xxxxyummymummyxxxx
Recent photos2 photos | view all
 
my lil boi tyler
 
meeee
 
In my own words

dont bother messageing me if you one of these idiots dat cant have a normal convo no im nt horny no i dnt wanna c ya dik ok n ma :p hahaha n i bet his dik is bigger lol :x if u think im a slag think it if u think im a hoe carry on im a young mum and proud jst cos im young dont mean i cant b a gd mum n 4 all u losers that fink i shouldnt of had my son tuff shit wat u gonna do bout u u can diss me all u like but it aint gonna change nuffink n 4 all those young mums out der fuk those haters b proud of ya self n ya kids at least we faced up to are responsabiltys id rather b a slag than a murderer SO FUK YA!
In A Perfect World...

i would b rich and dickheads would b on another planet lol
Friends2 friends | view all
_tizzle_
dj_mastabates_69
Comments 3 of 3 | post a comment | view all
masterlove wrote...  
uv abit of avril lavigne about ya Bbe all good!xxx
send message
daemon18 wrote...  
Hi babe how you i from seaford i was wondering if wanna have a chat and get no eachother i looking make new mates speak soon hun xx
send message
m_itch wrote...  
great pics babe , hot as hell xxx
send message
offline 2 photos
 Send message
 Add friend
 Add to hotlist
 Rate member
 Report member
 one 2 one
Galleries1 gallery | view all
Photos of me
2 photos
Favorite Things

Food
chocolate

Music
dance rnb stuff lyk dat

TV Show
eastenders gotta luv da soaps

Author / Book
me read r u jokein i dnt av tym

Animals
dog

Person
my son

Possession/Thing
my mobile

Details

Last logged onCool Tools™ only

Advanced statsCool Tools™ only


© Faceparty 2022. All Rights Reserved. Last Updated 30 September 2022.