Faceparty - Biggest Party On Earthâ„¢
MaleFemale 
Join FREE!Browse MembersMaleFemaleCool Tools™Faceparty App™
profilegalleryfriendsblog
Name: ask!
Details: 32 years old (Leo), Female, Single, Open Minded
Location: wherever ya want me!, Hampshire, United Kingdom
Profile Link:www.faceparty.com/xsxcxxbrunettex
In my own words

i'm an outgoin lass always up 4 a laugh if ya wanna get 2 know me lyk then jus msg me and i'll prob reply lol! i've got msn so lads if u think u got wot it takes 2 impress me then bring it on :p oh yh dont 4get 2 rate me lol x
If I was a Millionaire...

i WoUlDn'T b wAsTiN mE TiMe On HeRe!
Friends30 friends | view all
pga05
cuzz89
simonpimon
cutesmile26
speedy_22
jord_tarn_lad
andymc07
top10nominations
dj_darrion
bigkarlos
hmmhmm69
dannimorgan
Comments 10 of 55 | post a comment | view all
lildave88 wrote...  
u gt msn bbe xx
send message
micha3lx wrote...  
ur fuckin sexy hun u need fuckin x
send message
portsmouthnice wrote...  
hello hows you? just seeing if ud like to cat sometime you seem nice, if so my msn addy is [email protected]
send message
stevo_no1 wrote...  
phwoar babe ur gorgeous,like some1 outa a magazine.add me [email protected] would love to chat 2 u.xxx
send message
drewboy69 wrote...  
hi there
would just like to sya your profile is ace ,
your pics are stunning and you look gorgeous
a very beautiful girl that i wouldnt mind chatting to ,
hopefully my profile doesnt repulse you ,
im a caring guy , who loves to cherish the person he is with , (could be you lol)
so wot do you have to lose just from chatting ,
im here to meet new friends and have fun chats and if more develops then great ,
hopefully i will hear from you soon
take care
drew
xxxx
send message
dorsetdan17 wrote...  
damn ur are sexy. answer to ur question i think i got wot takes to imress i got msn and cam. wots ur msn?
send message
damo_19 wrote...  
u got msn xx
send message
youdontwannadothat wrote...  
where u from babe? xxx
send message
ryan-armylad wrote...  
nyc arse hpe ur as nyc hun add me if u dnt mind [email protected] xx
send message
wazer925 wrote...  
omg babe ur a stunner... add me [email protected] n well get 2 no each uva a lil betta :D
xxx
send message
offline
 Send message
 Add friend
 Add to hotlist
 Rate member
 Report member
 one 2 one
Favorite Things

Food
NaNdOs haha

Music
r'nb hip hop tht sorta stuff

TV Show
Big bro lol

Movie
GrEeN MiLe

Night Club / Bar
2 mAnY 2 NaMe LyK

Person
mE bEsT m8

Place
MaRbElLa NeW yOrK bArBaDoS

Details

Last logged onCool Tools™ only

Advanced statsCool Tools™ only


© Faceparty 2022. All Rights Reserved. Last Updated 19 January 2022.