Faceparty - Biggest Party On Earthâ„¢
MaleFemale 
Join FREE!Browse MembersMaleFemaleCool Tools™Faceparty App™
xrach2007x
Party Party...Party
profilegalleryfriendsblog
Name: Dirty Littel Slag ;)
Details: 29 years old (Pisces), Female, Single, Straight
Location: Manchester, Stockport, United Kingdom
Profile Link:www.faceparty.com/xrach2007x
Recent photos120 photos | view all
 
 
 
 
 
In my own words

live life to the max....dont let any1 get in your way its about number one....makesure you achieve what your goal is in life....haha well could right a few essays but guna keep it plain and simple....men that just want the msn for cam 2 cam myt aswell stop readin me profile n jog on now....just up for meetin some down to earth peepzz....ten to tlk 2 u men more as u aint bitchy lyk us galdem are...hate men that r vain n full of absolute shit....id rathe ru just get to the point n say wat u want instead of the whole charmin bollacks to get us into bed....if a fucks a fuck u got to put it to the point tbh....not lookin for nout serious but hey u never no my man myt b out their sumwhere...anyywas shuttin up now p.m or just ask 4 me msn or fb...tata 4 now :D x bbm 233BF3FA
The Meaning Of Life...

Live Life To The Max...All About Number One!
Friends5 friends | view all
mcmatt1
ghetto_duncalf
stevelovesthejuices
fluffmaster
x0xstevox0x
Comments 10 of 50 | post a comment | view all
rodge_2003 wrote...  
GORGEOUS! Wud so love to fuck ur sexy ass hehe wb x
send message
mancluke wrote...  
woooow your gorg <3 :) x
send message
hotboi19 wrote...  
i do whats ur addy
send message
hotboi19 wrote...  
lol not cheeky at all... ur sooo pretty... you got msn hun
send message
scotty-o wrote...  
Hi,
Who do you model for? x
send message
tomc123 wrote...  
thanks for accepting babe :)
you okay?
you are looking amazing
xx
send message
kenny_07 wrote...  
hiya how u doin stil nt really spoke 2 u have i lol u on msn ? x
send message
infernodragonx wrote...  
msn?x
send message
6funkydisco9 wrote...  
hey chick looking good. whats with the interests??. what u doing at the weekend ??. if u fancy chatting add me on msn [email protected]
xx
send message
roryb wrote...  
hello u ok? nice pics...ur gawjussss! wanna chat on msn? xx
send message
offline 120 photos
 Send message
 Add friend
 Add to hotlist
 Rate member
 Report member
 one 2 one
Galleries6 galleries | view all
Photos of me
29 photos
best mates bday
5 photos
new photos
10 photos
Favorite Things

Food
KFC!...Roast Dinner....Indian...Pastaaaa! :D

Music
bassline...r.n.b....d ance....old school

TV Show
shameless...skins...s oaps :P

Movie
Bronson :D....Con Air...Gone in 60 seconds

Night Club / Bar
Bambooozzzaaaa!

Animals
My Bby Roxi :D

Person
Best Mate JoJo

Place
Beddd

Possession/Thing
In Bed With Any Guy

Details

Last logged onCool Tools™ only

Advanced statsCool Tools™ only


© Faceparty 2021. All Rights Reserved. Last Updated 18 October 2021.