Faceparty - Biggest Party On Earthâ„¢
MaleFemale 
Join FREE!Browse MembersMaleFemaleCool Tools™Faceparty App™
sxcadzie
Adam Wasey
profilegalleryfriendsblog
Name: sxcadzie
Details: 31 years old (Leo), Male, Single, Straight
Location: sunderland, Tyne and Wear, United Kingdom
Profile Link:www.faceparty.com/sxcadzie
Recent photos4 photos | view all
 
 
 
 
 
In my own words

areet well am adam well am jst a normal person luv sport nd joinary tht what me job is lol am jst luckin for tht speical sum 1 lol avnt found her as ya can see tht y am single lol go to town every monday and fri nd sat rocking the town all owa well love itt and well if ya fancy a chat jst send me a message nd me msn is [email protected]
If I was a Millionaire...

be really rich and travel the world never work agen + sort family out nd friends nd then live me life tot he max x
Friends10 friends | view all
chipie_uk_118
whitburnmassive
1vrysxychick
northernlass212
demi_123
amber_17
samm_xo
sunderland08
sxc_angel92
staceybabe2k7
Comments 10 of 15 | post a comment | view all
minxy_devil wrote...  
u js keep deludin ya self x
send message
minxy_devil wrote...  
hiya its rac, th other lass who uses this account. u cudnt handle th both of us tgether lol x
send message
minxy_devil wrote...  
lmao cheers! maybe we are nawty then...wer duble trouble together man :P xxx
send message
minxy_devil wrote...  
gdgd haha and how do we look nawty like? hha x:P xx
send message
minxy_devil wrote...  
lmao weve spoke before :D haha yeah were ok tar hows ya like? xx
send message
minxy_devil wrote...  
yeh ok [email protected] but dnt accept this comment lol
send message
minxy_devil wrote...  
erm ive exceeded me msgs lol..yeh im ok thanks. how r u?? xx
send message
xxmizzjennibabyxx wrote...  
elloo bbe yee im fyn u?? xxx
send message
xxmizzjennibabyxx wrote...  
Hottie hehe x
send message
sunderland08 wrote...  
areet chuck am wkd me ta and youu lv amy tee x x x:)
send message
offline 4 photos
 Send message
 Add friend
 Add to hotlist
 Rate member
 Report member
 one 2 one
Galleries1 gallery | view all
Photos of me
4 photos
Favorite Things

Food
chinese

Music
mostly r & b but mostly anything

TV Show
Top Gear & My Wife Nd Kids & only fools nd horses

Movie
comedy,horra,action

Author / Book
dnt read lol

Night Club / Bar
bud bigalows

Animals
dogs

Person
casual

Website
Click here to view

Place
passion

Possession/Thing
football and nightclubbin

Details

Last logged onCool Tools™ only

Advanced statsCool Tools™ only


© Faceparty 2021. All Rights Reserved. Last Updated 8 December 2021.