Faceparty - Biggest Party On Earthâ„¢
MaleFemale 
Join FREE!Browse MembersMaleFemaleCool Tools™Faceparty App™
profilegalleryfriendsblog
Name: Siobhan Sweeney
Details: 35 years old (Leo), Female, Single, Open Minded
Location: Livi, Scotland, United Kingdom
Profile Link:www.faceparty.com/sh1vys
Recent photos31 photos | view all
 
me and Shona
 
Moi
 
My second tattoo in memory of my nephew Nathan :(
 
Me in front
 
In my own words

Hey hey im an easy goin Scottish gal, up 4 a laugh. Luv my girlies especially my best pal Shona luv u baby. Love dressin up ;) 4 many reasons hee hee, if u want 2 know anythin leave a wee comment :.
From Now On...

Gonna live life 2 the fullest :)
Friends6 friends | view all
puma_guy
joe_wood
niceemyr
actiond
carl_huddz
frenchmalemodel
Comments 10 of 43 | post a comment | view all
hemellad7979 wrote...  
fuk me babes ur gorgous y dont u give me ur msn n u cud show me sum pics of u dressed up n i cud show u sumink impressive to hehehe xxx
send message
stooboz wrote...  
hya nice pro n piks u look stunning bbe ;) x
send message
m-petrov86 wrote...  
quite right lol private chat? x
send message
m-petrov86 wrote...  
i jus recently moved to glasgow so, go out there out there now its pretty good, ive never been out in livi or that area xx
send message
m-petrov86 wrote...  
ha no im working all 6am shifts so no partying and got paid a cpl of weeks ago so no muny lol whee do u go for a night out? xx
send message
m-petrov86 wrote...  
yeah all good, im in the same boat and msn isnt let me log in nightmare lol
u any plans this week? xx
send message
m-petrov86 wrote...  
hey hows it goin? xx
send message
welsh_nut_sack wrote...  
I bet that you look good on the dancefloor :)
Hope your having a good weekend
x
send message
robbie86 wrote...  
hey hows things? am Rob, anyways would really like to chat some time but bit difficult on here so if you wanna add me to msn
[email protected]
speak soon...x.
send message
fergster88 wrote...  
hi hows u?hope ur day is going well lol!up 2 much?if ur up 4 a lil chat plz do add,simply stunning lol!xxxx
[email protected]
send message
offline 31 photos
 Send message
 Add friend
 Add to hotlist
 Rate member
 Report member
 one 2 one
Galleries2 galleries | view all
Me and family
15 photos
Me and friends
16 photos
Favorite Things

Food
Pasta

Music
Not that fussy

TV Show
Will and grace, family guy

Movie
Ice age, borat, team america, funny films.

Author / Book
Who makes playgirl lol

Night Club / Bar
Somewhere wit gd lookin young guys

Animals
Dog - my Buster

Person
My lil niece Lilly

Website
Click here to view

Place
Ibiza

Possession/Thing
Phone

Details

Last logged onCool Tools™ only

Advanced statsCool Tools™ only


© Faceparty 2022. All Rights Reserved. Last Updated 28 November 2022.