Faceparty - Biggest Party On Earthâ„¢
MaleFemale 
Join FREE!Browse MembersMaleFemaleCool Tools™Faceparty App™
profilegalleryfriendsblog
Name: Jess
Details: 33 years old (Virgo), Female, Single, Straight
Location: Shaw Cross, wakey, Leedz ish, West Yorkshire, United Kingdom
Profile Link:www.faceparty.com/s3x1_j355
Recent photos47 photos | view all
 
 
 
 
 
In my own words

Heyaa I'm Jess ... i liv in Shaw Cross near wakefield/dewsbury which 4 those non locals is near leeds n west Yorkshire..

I live ma lil staffi called maddie who i found on street in leeds jus been thrown out a car n couldnt leave her :( i'm a softie hehe but shes mintt...

I drive a silver golf mk 6 tsi ;) so if u see me drivin bout sayy hiii to mi ..

I'm very bubbly n hyper most of the tym ...

I Love Footy Man utd n Rugby Bradford Bulls ...

Loadza guys message me asking why the hell am i on here well.. i'm on here to make friends male or female nothin dodgy or sexual jus friends maybe see where stuff goes

NO1 25+
Recent movie2 videos | view all
Blog  
followed on from about me
I'll talk to any1 its all about personality so if u wanna chat send mi a msg ppl over 25 can u stop messagin me its kinda freakyy sorry
i do try to reply to every1 so u dnt need to message me 60 times just be patient n those that jus send sme message to every lass we know u do it well why dnt u start readin profiles instead of lookin at a pic am fed up of ppl lookin at mi pic then hav nothin to tlk about
My Pet Hate...

Why do guys stereo type lasses Yep i do have lingerie pics most been used for portfolio work this does not mean i just want a shag so keep ya horny thoughts to your self thanks
Friends41 friends | view all
milliondollarboy
darren__x
joe_l
j4ck50n_ov_b4tl3y
little-horny
uk_hardcore_1990
bigcrazymofo
mettalic
craighilton
davey2008
handsomescotty
da_realist_ozzy
Comments 10 of 362 | post a comment | view all
franky22 wrote...  
your piccies are bad girl!! i like. . . .you best still be up!! x
send message
tjay2007 wrote...  
hey beautiful, do you have msn or skype? if so may i have your msn address/skype name? :) xxx
send message
shields_bad_boy wrote...  
Jessiii <3
send message
davetherave69 wrote...  
hey goreous hows u today your stunning fancy chat sometime get in touch from dave xx
send message
clueless25m wrote...  
hello hun how are you doing? wanna chat on msn or yahoo?
send message
axe-victim wrote...  
Hi there, im an amateur photographer who is looking for people to model for me to build up my portfolio - would you be interested? x
send message
rodge_2003 wrote...  
ehh hem? x
send message
john_the_one wrote...  
ive sent u a message on faceyb...as it wont let me add u on it x
send message
john_the_one wrote...  
Hey, haha thanks its layton hun, how u doin? gd wkend? thanks ur smart urself but i see ur puics from 2008 till ur new ones r up lol x
send message
19rock79 wrote...  
gorgeous x
send message
offline 47 photos | 2 videos
 Send message
 Add friend
 Add to hotlist
 Rate member
 Report member
 one 2 one
Galleries6 galleries | view all
2011
7 photos
mee
12 photos
Augustt
7 photos
Favorite Things

Food
gammon n mash wi honey mustard sauce n spinach mm

Music
maximes wigan pier basslines anythin reali

TV Show
prison break, shameless

Movie
Lock stock, hostel, green street, biker boys

Author / Book
Waki express ppl lol

Night Club / Bar
God Knows

Animals
peppa mi hamsta RIP :'(

Person
scotti best m8

Place
anywhere warm lol

Possession/Thing
fone n teddi

Details

Last logged onCool Tools™ only

Advanced statsCool Tools™ only


© Faceparty 2022. All Rights Reserved. Last Updated 26 May 2022.