Faceparty - Biggest Party On Earthâ„¢
MaleFemale 
Join FREE!Browse MembersMaleFemaleCool Tools™Faceparty App™
pirate_candy
'And, you were right when you said you didn't deserve me.'
profilegalleryfriendsblog
Name: pirate_candy
Details: 32 years old (Pisces), Female, Open Minded
Location: Whoresham o.0, West Sussex, United Kingdom
Profile Link:www.faceparty.com/pirate_candy
Recent photos18 photos | view all
 
dyke hair do bbz
 
[Snazzeh]
 
[ooof]
 
[Hello My name is Emily]
 
In my own words

You hardly know me, I don't really care whether you like what you see. I won't open myself up like a book for you to get the full picture. I won't kiss your arse to gain brownie points and I won't lie to you, and if its blatantly obvious, it'll be brought up. I'll only take shit from you if I like you, or I want to get in your underwear.

However, can I just clarify, I don't give a crap if you and your husband's sex life has gone up the shitter and you need it spicing up, I won't be the victim [shudder] and accordingly - don't message me. I also don't give a flying fuck if you want to lick my shoes and take a dump on my chest, if you just in general have some sorta fetish or want to violate any of my orifices - don't fucking message me.
In A Perfect World...

When you crash.
When you burn.
When you lie.
When you learn.
When you see.
When you believe.
When you fight.
When you fall.
Until the end of everything at all...
Friends25 friends | view all
anj_x
drunkkidcatholic110
miss_bl0ndie
evaddabobcat
x-o-lucy-o-x
eugene9575
ontheporch
eddie_darling
ficole
drumin_mark
xxkirstyxxmwah
dungheap
Comments 10 of 39 | post a comment | view all
samwise50pence wrote...  
Oi butt mucher, remember me... next time you're ramdomally on add me to msn . [email protected]
and no i will not show you my cock! :P
send message
rockbabyrachy wrote...  
how could someone resist that offer?! :D
[email protected] :) xx
send message
rockbabyrachy wrote...  
haha i know who you are now! :D x
send message
lilcutedeadgirl wrote...  
hahaha how am i ? xxx btw love ur pics so pretti could perv all day lol xx
send message
lilcutedeadgirl wrote...  
hahah oooo comment made little sense like me lol that how i cheat putting lipstick on with lip rings lol
send message
lilcutedeadgirl wrote...  
hahah thanx for pic comment .... i cheat i put it on both sides and join it with a lip brush lol
send message
degausser wrote...  
Easy listening kinda stuff, then? Check out the new City & Colour, it's kind of Damien Rice-esque, I guess!
send message
playing_angels wrote...  
hiya, we'll cut it short... we saw your pic and wondered whether you wanted to chat and get to know each other better? x tasha x alan x
send message
degausser wrote...  
Favourites, favourites. Straylight Run, Dead Poetic, Maria Taylor, Brandtson, Copeland, The Format. I acquired the new City & Colour album and I like that a lot. What about you?
send message
degausser wrote...  
Nah, I'd say you were pretty safe on that score. How are you? x
send message
offline
Send message
Add friend
Add to hotlist
Rate member
Report member
one 2 one
View photos (18)
Galleries1 gallery | view all
[Pirate_Candy does Photographs too]
18 photos
Favorite Things

Food
Chinese

Music
Variety.

TV Show
Fonejacker.

Movie
Ghost in teh Shell

Author / Book
Malorie Blackman

Animals
Cat

Person
James

Website
Click here to view

Place
My room.

Possession/Thing
Bed

Details

Last logged onCool Tools™ only

Advanced statsCool Tools™ only


© Faceparty 2022. All Rights Reserved. Last Updated 21 January 2022.