Faceparty - Biggest Party On Earthâ„¢
MaleFemale 
Join FREE!Browse MembersMaleFemaleCool Tools™Faceparty App™
nikkiloves69
OMG....LIKE TOTALLY!!THATS HOT IT'S SO RANDOM I LOVES IT!
profilegalleryfriendsblog
Name: nikkiloves69
Details: 34 years old (Libra), Female, Single, Straight
Location: A LITTLE TINY VILLAGE NEAR CORBY!, Northamptonshire, United Kingdom
Profile Link:www.faceparty.com/nikkiloves69
Recent photos398 photos | view all
 
 
 
 
 
In my own words

I'm nicola i don't try and be someone i am not....if you dont like me for me then guess what??....i couldn't care less....LOVE MY LIFE!!!
Blog 2 posts | view all
holiday....and random shit
so i have been on my hols with with my parents and rachels!!oh me and rachel got in so much trouble haha it's funny as though!!i'm in love with a beautiful turkish man!!!my holiday for october is booked me and rach there for a week before the parents come out how amusing!we were drinking at 6.30 in the morning with breakfast i turned into an alki on this holiday....but now i'm back...back at work....back down the village inn!!!ohhh i also helped mandas clean her car..
My Pet Hate...

People using a wet spoon in sugar arrrgggghhhh it does my head in(u know who u are)oh and people trying to be someone else for god sake just be yourself
Friends15 friends | view all
wasp001
kingoftheworlds
mr-marcus
chriscelticboy
futmister
staff06
anders69962004
bigg22
xxmaz_1982xx
ben_b_33
hershamjames
kj1810
Comments 10 of 77 | post a comment | view all
danny_boy_boro wrote...  
hey goreous hows ur weekend going ? love to chat ?? get in touch danny xxx
send message
playasplaya wrote...  
hey,how are you?x
send message
danny123uk wrote...  
im feelin like that 2day lol, u had a gud weekend? xx
send message
danny123uk wrote...  
im gud ty hun u upto much? x
send message
danny123uk wrote...  
hey nikki hows u sexy?x
send message
farnboroughlad wrote...  
wow :)
xxx
send message
birdy_iz_ill wrote...  
Yeah I'm good hunni how u doin? U have bbm? Xx
send message
lisac9997 wrote...  
heya hows you? hope dont mind me messagin you i know am a gal lol am just after a chat really pretty bored and sick of the lads on here lol just after normal i dont mind u addin me upto u [email protected]
send message
scottish_lad_2006 wrote...  
Hi, love your photos, you have such a gorgeous curvy figure xx
send message
l4343 wrote...  
Afternoon, how are you? Liking your profile so thought i'd say Hi. I'm on msn now if you fancy having a chat [email protected] Speak soon x
send message
offline 398 photos
 Send message
 Add friend
 Add to hotlist
 Rate member
 Report member
 one 2 one
Galleries19 galleries | view all
random pics
18 photos
turkey may 2010
28 photos
fun times
15 photos
Favorite Things

Food
CHINESE MMMM PRAWN CRACKERS

Music
R'N'B WELL ANYTHING APART FROM DRUM AND BASS

TV Show
SKINS,UGLY BETTY,SHAMELESS,HOLLYOAKS!!

Movie
DIRTY DANCING!

Author / Book
DON'T HAVE 1

Night Club / Bar
LAVA AND IGNITE AND THE VILLAGE INN

Animals
DOG

Person
my mum

Website
Click here to view

Place
MY BED

Possession/Thing
GLITTERY EYELINER!MY MOBILE!MY BED!

Details

Last logged onCool Tools™ only

Advanced statsCool Tools™ only


© Faceparty 2021. All Rights Reserved. Last Updated 27 October 2021.