Faceparty - Biggest Party On Earthâ„¢
MaleFemale 
Join FREE!Browse MembersMaleFemaleCool Tools™Faceparty App™
profilegalleryfriendsblog
Name: rachel
Details: 34 years old (Taurus), Female, In Relationship, Straight
Location: Durham but rarely there travel alot!!, United Kingdom
Profile Link:www.faceparty.com/mwahxxspantsoff
Recent photos2 photos | view all
 
an underwear shoot
 
 
In my own words

okay here goes evry1 thinks i'm fake thts cool cuz i kno's different i dont need to prove it by puttin 20million pic ov myself on here lyk sum people tht jst luks lyk u love yourself i have loads ov otha pics of me n the girlies out n about modellin shots n shit lyk tht if your lucky i myt show u a few on msn if you really need the proof! anyhow i'm a confident up for anything girl a bit mad at times but its all part of the fun!!!
This Week's Plan...

i am in st maarten for xmas where the sum is shining!!! so i intend on chilling when i'm not workin
Friends4 friends | view all
smithboots
mitch1710
tutor200217
jamieone
Comments 10 of 23 | post a comment | view all
rickycalow wrote...  
hi sexy looking hot if you fancy a chat some time my msn is [email protected]
send message
gary2323 wrote...  
You'll do ;)
send message
imalwaysontime wrote...  
it jst sounds imature 2me. haha serves ya rite babes! im meetin a girl 2nite 1st girl sinse av been single shes sooo fitt but shes 38 lol
send message
imalwaysontime wrote...  
ya comin on msn babe?
send message
imalwaysontime wrote...  
ok ur not comin i give up :( lol
send message
imalwaysontime wrote...  
lol well im not sharin tht kinda stuff with the whole msg bored babe lol get ur bum on msn [email protected]
send message
imalwaysontime wrote...  
if speciall means difrent to the way most men are then yes im definatly that. i jst like havin fun and a laff and smiling dnt take life seriously u know
send message
imalwaysontime wrote...  
hey u, iv ran out of msgs whups. well im very open minded! and im from a place called pittington what about u? are u comin on msn? lol
send message
dibmartin wrote...  
hi im martin if u ever want 2 chat just message me xxxx
send message
gtrugby wrote...  
hiya hun hows u?
which 1s u in ya pic?
wb Ollie xxx
send message
offline 2 photos
 Send message
 Add friend
 Add to hotlist
 Rate member
 Report member
 one 2 one
Galleries1 gallery | view all
Photos of me
2 photos
Favorite Things

Food
strawberries n cream mmmm!

Music
dance, old skool

TV Show
simpsons wife n kids

Movie
dirty dancin pirates of the caribbean

Author / Book
hmmmm

Night Club / Bar
anywhere in miami cant beat it!

Animals
tigers i did a model shoot wiv 1

Person
moi!

Details

Last logged onCool Tools™ only

Advanced statsCool Tools™ only


© Faceparty 2021. All Rights Reserved. Last Updated 1 December 2021.