Faceparty - Biggest Party On Earthâ„¢
MaleFemale 
Join FREE!Browse MembersMaleFemaleCool Tools™Faceparty App™
marco2k
I can feel the pressure, It's getting closer now, We're better off without you...
profilegalleryfriendsblog
Name: Marc
Details: 38 years old (Taurus), Male, Single, Gay
Location: Gloucester, Cheltenham, Bristol, Gloucestershire, United Kingdom
Profile Link:www.faceparty.com/marco2k
Recent photos100 photos | view all
 
 
02/05/2008
 
 
 
In my own words

Apparently its time for an update...I still have no idea what to write. Im just happy at the moment I guess, dont really have time for things that make me unhappy because time is too precious for crap lol. Love being with my friends because they will be there when you need them at the end of the day. I work alot so anytime I do get I just like to go to the gym, play sports and just chill out. I have a tendancy of driving everywhere so if you have seen me completely t-watted then you are lucky lol. If you wanna know anything else just ask...Im kind of an open book so Il answer generally everything. This is the part where you msg me lol! I reply to all of them soo umm yeah. Marc x x PS: I dont actually smile that often...Ive tried it and it doesnt work for me, so if you see me please dont say cheer up because I am happy, I just dont feel the need to smile 24/7....Cheers
Blog 4 posts | view all
Hmmmm
MUFASSA MUFASSA MUFASSA....

Ahhh Simba....He is ALIVE?!?!?!

MUFASSA MUFASSA MUFASSA...

HAKUNAMATATA!!!!
From Now On...

Second chances they don't never matter, people never change Once a whore, you're nothing more, I'm sorry that'll never change And about forgiveness, we're both supposed to have exchanged I'm sorry honey, but I passed up, now look this way! '2nd Verse, Misery Business by Paramore'
Friends25 friends | view all
caljenkins
jamesjosephpaul
rainbow_sheep_14
laultimahorreur
diesel834
mikkeyboi
jyononline
ads129315
bigladlad
si_monj
klix2004
rhyming_slang
Comments 10 of 12 | post a comment | view all
jamesjosephpaul wrote...  
nah we dont dude just though u lukd fit
send message
talli_baby07 wrote...  
hello hun u alright? wat u been up 2? wb xx
send message
rosie_cheeks wrote...  
amazing photo's x
send message
mikkeyboi wrote...  
cute x
send message
ben_hottie wrote...  
Nice pics.. your job sounds interesting :S :D Happy new year x
send message
kj89 wrote...  
* . * + * . + *I'm * + . + . . * + . + * . + *Just * + . + . . * . * + * . + *Sprinkling * + . + . * . + *Your * + . + . . * + * . * + * . + *Page * + . + . * + * . + *With * + . + * . + *Some * + . + . . * + . + * . * + * . + * Bom chicka wow wow!! *mwah
send message
party-animal-4eva wrote...  
hey howz things u ok
send message
garryl wrote...  
heyUp!!
U sound like a sound person!!
makes One In a Million!! hehe!!
hows ya doin N what ya doin tonite??
xxxx
send message
xx_sarah_xx2k wrote...  
WOW! do u relise u look soooo much lyk jonny depp =O woow haha lucky u ey =] x
send message
mattyfromhull wrote...  
wow, ur gorgeous....add me to msn if u like im [email protected]
send message
offline 100 photos
 Send message
 Add friend
 Add to hotlist
 Rate member
 Report member
 one 2 one
Galleries7 galleries | view all
Black and White
25 photos
Vampire
5 photos
RANDOM
7 photos
Favorite Things

Food
Sandwiches....cant go wrong..WALKERS SENSATIONS!!

Music
Paramore, The Gossip, Hoosiers, Kate Nash

TV Show
RIP: Charmed and Buffy, ANTM, The Hits lol

Author
Martina Cole, Michael Crichton

Movie
The Craft, 5ive Girls, Rent, Cruel Intentions

Night Club / Bar
Q/-, Palace, Vibes, Q Klub

Animals
Hmmm Polar Bear probably..fluffy hmmm

Person
Garthos, Dornamis,

Website
Click here to view

Place
Anywhere, love cold weather...hate rain tho hmmm!

Possession/Thing
Bob (Car), Ting (Hamster), E900 (Phone), Ipod!

Details

Last logged onCool Tools™ only

Advanced statsCool Tools™ only


© Faceparty 2024. All Rights Reserved. Last Updated 14 July 2024.