Faceparty - Biggest Party On Earthâ„¢
MaleFemale 
Join FREE!Browse MembersMaleFemaleCool Tools™Faceparty App™
kiss_me_coz_im_
blonde n bubbly... hehe ur mum wud LOVE me =P
profilegalleryfriendsblog
Name: sammy
Details: 32 years old (Aries), Female, Single, Straight
Location: EsSeX << the place to be hehe, Essex, United Kingdom
Profile Link:www.faceparty.com/kiss_me_coz_im_
Recent photos41 photos | view all
 
 
 
 
 
In my own words

HEEEEY HO, owz it hanging.... fwt it was about time i changed this lil 'IN MY OWN WORDS' section, ud fink id have somefing to say.... BUT, i really dont =) lol, so erm yeah, in my own words id like to say, tht u are actaully ADOPTED.... yes i know its sad, but u jus had to be told.... now thts in the open, 1 of me n 1 of u i call tht PIMMS O'CLOCK, ha ha ha ha. i really am chattin 5hit, if ur still reading, WELL DONE YOU! u get a gold star n move to the top of the class. yeah so ermmmm thts it, im bord/done now, wat eva u wanna say SO ENJOY x =P x
If I was a Millionaire...

id b rich thn u silly wudnt i.... DUUUUH
Friends15 friends | view all
hornyuk
27sexy_rico03
cra1g19
rudeboi006
antboy2004
nil5y
tonymarkhicks
mesh83
jmr07
rudeboyraver
fitandyouknowit
dave_whu
Comments 10 of 69 | post a comment | view all
unouwould wrote...  
h gorjus girl, uok? x
send message
ashleylad18 wrote...  
wow how fit are you do you want my facebook? xxx
send message
mckenry_2 wrote...  
u look amazin nd a just cant get over how amazin u look nd how canny u seem nd a was just wonderin if u wanna chat x
send message
malalder wrote...  
hi there
love ur pic babe - u r stunning
r u single? fancy a chat on msn?
wb plz
mark
send message
rutter__89 wrote...  
haha i like it.. but u can do better i know it! 'kiss_me_coz_im..' how do i finish you off? =P xx
send message
rutter__89 wrote...  
haha hmm i accept ur challenge - be cheeky.. =P xx
send message
xxjobsonxx wrote...  
hey there you seem like a really really nice girl to get to know and chat to! would love to get to know u!love the sound of your profile and also love your pics too! u look beautiful! is there any chance we can chat at all? x x
send message
l_e_e_n_o_1 wrote...  
almost had a heart attack! I think I'm ok now though, but message me to see how I'm feeling tomorrow just in case. lol. Lee x
send message
speedy18d wrote...  
hi nice pictures your really stunning looking great in all your pics :) so how you doing? fancy having a chat sometime? xx wb
send message
franky22 wrote...  
kiss u coz ur .... ???? tell me ;)
send message
offline 41 photos
 Send message
 Add friend
 Add to hotlist
 Rate member
 Report member
 one 2 one
Galleries1 gallery | view all
pics of me
41 photos
Favorite Things

Food
squirty cream hehe, fun fun FUN

Music
loadza different old skool garage is the best tho

TV Show
shameless

Movie
ermmmm dunno

Author / Book
behave

Night Club / Bar
all o em

Animals
my men.... HA HA

Person
me m8s, they gt me frew every fing!!

Website
Click here to view

Place
me bed

Possession/Thing
my virbator..luv me RABBIT, ha JKS cnt say i av1!

Details

Last logged onCool Tools™ only

Advanced statsCool Tools™ only


© Faceparty 2022. All Rights Reserved. Last Updated 4 October 2022.