Faceparty - Biggest Party On Earthâ„¢
MaleFemale 
Join FREE!Browse MembersMaleFemaleCool Tools™Faceparty App™
katexdx
Fortune favours the Brave
profilegalleryfriendsblog
Name: -x Kate Donegan-x
Details: 31 years old (Cancer), Female, Single, Straight
Location: Govan / Drumoyne, Scotland, United Kingdom
Profile Link:www.faceparty.com/katexdx
Recent photos51 photos | view all
 
 
 
 
 
In my own words

Heloooo :D My names Kate-Olivia . Im 20 and stay in Govan way my wee boy . Im not single im seeing a brilliant guy have been for the past few months lol . im in the army part time as a driver but leaving soon and going into nursing maybe lol dramatic change i know but im fulla suprises :D never oan this shite but if ye send us a ''normal '' message al get bk to ye :D take care xx
The Meaning Of Life...

is to remeber nothing you have doe was a mistake its just a lesson uv learnt from :D theres always somebody worse off than ye so keep yer manners high and your nasty opinions to yourself lol no point in trying to hurt people or animals coz end eh the day the biggest bitch is karma :) ( am actually no this serious btw lol tend to be fulla banter so GET YER DIDDYS OUT SON lmao )
Friends11 friends | view all
bluebottle20
armydrummerboy
kingoftheworlds
original_skitz
wanyakest
graemelyttle
allym81
kev-ess
blackm22
kinny_b
cookface
Comments 10 of 83 | post a comment | view all
edin_leg_end wrote...  
ur a wee beautiful:) x
send message
hawkeyevin wrote...  
looks like im going to have to get me self a motorbike!!!!
send message
6funkydisco9 wrote...  
hey chick how u . what u been up 2 this summer???
xx
send message
jimmy-1985 wrote...  
wow have u got msn?
send message
big_dave01 wrote...  
hey hun lookin gawj! u got msn?x
send message
bigmike2008 wrote...  
wtf u doin on here lol xx
send message
liam_ashleigh wrote...  
You're easily one of the most gorgeous girls on this site :P I think we should have a talk on msn ... or go to dinner ... Msn first? haha xx
send message
armyguy015lad wrote...  
Hi just saw u on here and thought id say that u look BEAUTIFUL in ur pic hope u dont mind me sayin... u fancy a chat??? xx
send message
hibsfc wrote...  
wow ur a wee hottie, all my pics are adult on here babe, add me to msn for a chat, i hav pics, cam and a big 10inch surprise [email protected] wb xxx
send message
stunninxxleexx wrote...  
hey hunni
was looking at your profile so thought i would leave a wee message.
have a look at my profile and see if you like what you see / like :)
unfortunatley i dont have a motorbike so thats your dream date out the window lol ;)
cant believe you dont get chatted up :S thats strange unless its coz you look that good you look intimidating to men lol ;) anyhoos free cider aint all that bad :P
xx
send message
offline 51 photos
 Send message
 Add friend
 Add to hotlist
 Rate member
 Report member
 one 2 one
Galleries9 galleries | view all
2009/ 2010
14 photos
recent ones feb o8
3 photos
2009
8 photos
Favorite Things

Food
CHICKEN but i despise veg !

Music
a wee bit of this, wee bit of that :)

TV Show
The inbetweeners is AMAZIN lol

Movie
goodfellas.Forset gump,Black hawk down

Author / Book
quite a few

Night Club / Bar
actually getting sicka clubbing :o

Animals
Anything tht isint classed as an insect lol

Person
My son

Website
Click here to view

Place
Isle of Iona love it there so quiet ::)

Possession/Thing
Mascara and a hairband lol

Details

Last logged onCool Tools™ only

Advanced statsCool Tools™ only


© Faceparty 2021. All Rights Reserved. Last Updated 3 December 2021.