Faceparty - Biggest Party On Earthâ„¢
MaleFemale 
Join FREE!Browse MembersMaleFemaleCool Tools™Faceparty App™
imdantheman
Hey Im Dan
profilegalleryfriendsblog
Name: imdantheman
Details: 36 years old, Male, Single, Open Minded
Location: North Wales, United Kingdom
Profile Link:www.faceparty.com/imdantheman
Recent photos1 photo | view all
 
Me Looking Good In My New Car!
 
In my own words

im a nice guy who will one day get to spend time loving and caring with a lovley lady
If You Pay Me...

ill do anything! ;) x
Comments 7 of 7 | post a comment | view all
kayleybabes111 wrote...  
not spoke in a while
send message
b13luc wrote...  
Your well fit man x
send message
dutch_grl06 wrote...  
o rite kool...well iv cum home to my mums for a bit now as she movin to spain and dnt see much of her lol..haha i do speak to him lmao...he said he totally diff to u lmao...we have been chattin and plz correct him on that lmao, i aint atall lmao xxx
send message
xxxx_candy_girl_xxxx wrote...  
mold if you know it? im ok hows you doin? xx
send message
mighty_gnome wrote...  
Oh right cool, whereabouts in north wales you from then?
x
send message
xxxbokaxxx wrote...  
dnt realli go out drinking much yet, still onli 17 *bless me* 18 in november though and i cant w8 :)
how about you?
im doing maths physics french and accounts in college lol
finding it ALOT better than school :P
wb
Jess
xxxx
send message
xxxbokaxxx wrote...  
hmmm mite knwo u ,,, nt from any class though, i went to rhyl high and prestatyn high, now llandrillo college. what do u do now then?
wb Jess
xxxx
send message
offline 1 photo
 Send message
 Add friend
 Add to hotlist
 Rate member
 Report member
 one 2 one
Galleries1 gallery | view all
Photos of me
1 photo
Favorite Things

Food
mexican

Music
anything realy

TV Show
anything lmao

Movie
lion king defo defo defo

Author / Book
dont realy read much tbh, read the news and stuff

Night Club / Bar
the arms, the seagul, bar blu, broadway, old hall

Animals
dogs, i have 2 puppys

Person
anyone

Place
anywer

Possession/Thing
life!

Details

Last logged onCool Tools™ only

Advanced statsCool Tools™ only


© Faceparty 2023. All Rights Reserved. Last Updated 31 March 2023.