Faceparty - Biggest Party On Earthâ„¢
MaleFemale 
Join FREE!Browse MembersMaleFemaleCool Tools™Faceparty App™
profilegalleryfriendsblog
Name: ilikemycoffeeblack
Details: 29 years old (Scorpio), Female, Single, Open Minded
Location: Oxfordshire, United Kingdom
Profile Link:www.faceparty.com/ilikemycoffeeblack
Friends11 friends | view all
leoncito
graemers247
seanieboy18
moany_molly
azreal_bleeding
bryanrocks
unearnedrogue
slim_roach
dazza9090
theprincipleofevil
x_rebound_x
Comments 10 of 862 | post a comment | view all
fletch_glc_ wrote...  
We Are What We Are...check that out if you get a chance :) the other thing i saw i REALLY liked was...uh hum, Unstoppable hahaha x
send message
fletch_glc_ wrote...  
Its one of those so bad its good films LOL, i LOVED it though ! seen anything decent lately ? x
send message
nosferatu wrote...  
Yeah HA HA HA (tommy style) it was amazing, laughed the whole time :P it was so rubbish it kinda became a masterpiece? :S xx
send message
fletch_glc_ wrote...  
Heeey, im not avoiding btw, i just got back from 8 days in NYC so im desperately trying to catch up :) i just saw Machete again...ahhhh...awesome lol x
send message
nosferatu wrote...  
I JUST FINISHED WATCH THE ROOM HAHAHAHA OMG HAHAHAHAHHAHAHAHAHHA OMG HAHAHHAHAHAHHAHAHAHA!!
send message
chibideviluk200 wrote...  
bored, horny and have no xbox games to play. bah ><
send message
minkeyman wrote...  
I'm sure you'll forgive him if he ever gives you one of his babies! ;)
Oh yeah, as far as Ayu is concerned, I always have to get the extra disc, unless it remixes, then I am not bothered. I have seen all the PVs before, and got them on my external hard drive, but it's also nice having a spare copy. You can't have too much Ayu!! :D
send message
minkeyman wrote...  
I really don't want Koda Kumi!
You can have her!
I'll even throw in a Gackt CD! ;)
Hikki is super, super! Yeah, she really seems to take her music seriously. Got a few of her live stuff, and sometimes live stuff isn't as good, but her live stuff somehow makes you appreciate her even more. She's cute too, which of course helps!
send message
minkeyman wrote...  
I'm confused! If I have rogue snots that I don't know about, how do you know about them?! :P
How on earth did we get talking about snots? :S
If you ever upload a photo of your crazy hair (I mean Diana Ross crazy), please let me know! Until then, I'd like to believe, but am sadly struggling!
send message
minkeyman wrote...  
2 out of 3 ain't bad! Must be good to have options!
Have you decided where you want to go to yet, or will you just wait a little longer?
send message

© Faceparty 2021. All Rights Reserved. Last Updated 27 October 2021.