Faceparty - Biggest Party On Earthâ„¢
MaleFemale 
Join FREE!Browse MembersMaleFemaleCool Tools™Faceparty App™
h0rni_lad
tall, blue eyes, short dark brown hair:P
profilegalleryfriendsblog
Name: Dean
Details: 34 years old (Pisces), Male, Single, Straight
Location: Cheshire, United Kingdom
Profile Link:www.faceparty.com/h0rni_lad
Recent photos7 photos | view all
 
My Hair cut
 
ma dog
 
 
me being random n lookin olda :D lol
 
In my own words

well im ur fun lovin kinda guy n im down 2 earth i love my music :P n basketball love modified cars i've got msn if ur interested so pm me ;) my fav singers r eminem :D prodigy,twista ludacris, ying yang twins :D don't need no1 else.
The Meaning Of Life...

live life 2 the fullist cuz u only get one chance :D xx
Friends2 friends | view all
lilminx6990
wee_debs19
Comments 9 of 9 | post a comment | view all
bexy69__x wrote...  
Hey Stranger ;
You okay?
x
send message
bexy69__x wrote...  
Okee hun.
Speak soon.
x
send message
bexy69__x wrote...  
Ive done it lol. x
send message
bexy69__x wrote...  
Private chat dont work hun.
x
send message
stephanie_willshire wrote...  
im fine thankz. is it ur birthday lyk.
HAPPY BIRTHDAY XXX
send message
stephanie_willshire wrote...  
hiya thankz for leaving is a msg im steph by the way hows u? x
send message
lilminx6990 wrote...  
OMG!!! 6months half a yr woop i LOVE you so much i just keep fallin n fallin deeper n deeper in love wiv you every day love you millions baby boi xxxx
send message
lilminx6990 wrote...  
nearly 5 months sexi
send message
lilminx6990 wrote...  
heya sexy boi i love you so so so much 2 months n 2 weeks babe love ya loads baby boy.... badboy!! hahaha....we ride together die together we bad boys for life...he ni**a get outta my way if i see u on the high way stay the fuck outa my way!!!.... love you sexy bum ;) xxxx
send message
offline 7 photos
 Send message
 Add friend
 Add to hotlist
 Rate member
 Report member
 one 2 one
Galleries1 gallery | view all
Photos of me
7 photos
Favorite Things

Food
pizza/chinese/Mc.Dona lds:P sunday roast :P

Music
rnb, rap, drum n bass, club n sum soft rock

TV Show
the simpsons :P

Movie
all Blade films :D n Hide & Seek

Night Club / Bar
streets is gd 4 me 2 drink:P:D

Animals
my staffey :D

Person
my mum n dad,

Website
Click here to view

Place
my bed,

Possession/Thing
my fone,

Details

Last logged onCool Tools™ only

Advanced statsCool Tools™ only


© Faceparty 2024. All Rights Reserved. Last Updated 23 May 2024.