Faceparty - Biggest Party On Earthâ„¢
MaleFemale 
Join FREE!Browse MembersMaleFemaleCool Tools™Faceparty App™
gauze2k7
Mummy To My Little Prince
profilegalleryfriendsblog
Name: Loren
Details: 29 years old (Pisces), Female, Single, Straight
Location: Lincoln!, Lincolnshire, United Kingdom
Profile Link:www.faceparty.com/gauze2k7
Recent photos269 photos | view all
 
haha my baby boyy :D
 
me n terri and baby lexii
 
me n my baby girl kenziiii ;d
 
 
In my own words

DONT LIKE? DONT LOOK! DOES SHE CARE? DOES SHE FUCK ;)

25|O2|92 Makes Me Sixteen
Blonde Hair With Blue Eyes.
Livin It Up In Lincoln.
I Love My Son.x
Kian Damien <3
Danny Dyer;; Fit As!
Msn; Of Course
Just Ask Mayte!
Thats About It Tbh! (:

SOLJAS' get ur weapons,
were goin on a MISSION!
The Meaning Of Life...

people say ive changed so much. well heres the truth, i grew up. i stopped letting peoples push me around. i learned you cant always be happy. in other words;; i accepted reality//x
Friends3 friends | view all
gazza1527
hexham_lad
hd5badboi
Comments 10 of 11 | post a comment | view all
lincoln_punk wrote...  
Hey sexy not spoke to you in aages hows life??
send message
iambigbeale wrote...  
hey u kl bbe r u on msn?
send message
mackeyman wrote...  
looking nice u ok hows ur week been u still at skool or college x
send message
tony_c_2005 wrote...  
ey hun i was jst wonderin if im lucky enough 4 ur msn addy 4 a chat hun ur well fit. i got more pics of me on thr 4 u if u wnt hun n im sure u wont b disapointed hun x x
send message
itfcl wrote...  
hey, how are you!
You got a nice profile, it would be nice talking to you and im frm round your way
holla back with you email (msn) aite i'll see ya then or add me [email protected]
send message
croydonboy2004 wrote...  
i think ur well fit. if u got msn den can i av ur addy plz? message me bk xx
send message
bymboi wrote...  
naa not yet babe 4 wks :d lol wb xx
send message
slinkace wrote...  
u got msn sweety
send message
olimacrow wrote...  
your are fukin stunnin u wanna chat? send me ur msn if u do xxx
send message
bymboi wrote...  
same babe lol ive been shoping 4 my boi aswell:D my misses is pregnant im chuft lol wb xxx
send message
offline
Send message
Add friend
Add to hotlist
Rate member
Report member
one 2 one
View photos (269)
Galleries13 galleries | view all
09 sexuals x
6 photos
×?×
46 photos
iloveyou--x
64 photos
Favorite Things

Food
Depends.

Music
Westlife. Take That. MC. UB40. Mariah Carey.

TV Show
Desperate Housewives. X Factor. Big Brother

Movie
Hancock. Mureals Wedding. Mean Girls

Author / Book
Closer Mag. Heat Mag. Ok Mag.

Night Club / Bar
Anexx

Animals
My Sexy Staffy :x

Person
Kian-Damien. Ben. Family. </3

Website
Click here to view

Place
Anywhere Worth Bein lol

Possession/Thing
Mobile Phone.

Details

Last logged onCool Tools™ only

Advanced statsCool Tools™ only


© Faceparty 2022. All Rights Reserved. Last Updated 18 January 2022.