Faceparty - Biggest Party On Earthâ„¢
MaleFemale 
Join FREE!Browse MembersMaleFemaleCool Tools™Faceparty App™
profilegalleryfriendsblog
Name: donnylassdelux
Details: 35 years old (Aries), Female, Straight
Location: doncaster, South Yorkshire, United Kingdom
Profile Link:www.faceparty.com/donnylassdelux
Recent photos35 photos | view all
 
 
 
me & my work m8
 
me 20-7-08
 
In my own words

where do i start.... well i wud say that im the type of person that likes 2 try new things. i have a bubbley personality n im not affraid 2 speek my mind. im also very truthfull n honest n respect any1 whos truthfull with me, but all i can say is god help any1 who really pisses me off lol im not 2 sure wot eles i can say so il look forward 2 hearin from u lol xx
Friends14 friends | view all
harley06
rousell
christiano_jez
s3xyback69
stevie_t_99
french_boy
wakefield_couple
markybhoy1888
richie_f
timmy_p692002
tommy6082
colly_kim
Comments 10 of 24 | post a comment | view all
mk11 wrote...  
hiya donny lass
wow you are stunning! what are you doing on this site? lol anyway hows your weekend going? enjoying the weekend?
how the hell are you single to? your gorgeous xxx
send message
nicilouxxx wrote...  
Well aren't you just a sexy fucker :) x
send message
stedixon wrote...  
Cause I think ur truly beautiful and I'm in sleaford lincoln missy wanna meet miss cutie forget all these other numpties lol xxx
send message
lovesabeer wrote...  
loving ur curves, not gonna lie! x
send message
grog wrote...  
hi u ok wondering if u wanna chat add us on [email protected] xx
send message
the_best_biscuit wrote...  
I was being nosey looking at profiles and yours jumped out at me making to me stop, stare and take notice. So I thought id pop over and say HI plus leave you some LUV on your page babe, hope you dont mind ??? From leaving you this comment I know that at some point you will be going to check my profile out . . . If you do and you like what you see and read ??? drop me a message back and may be we could swap MSN addies and get chatting . . . Xxx MWAH xxxx
send message
jmc28 wrote...  
elo sexy hows u ?X?X am alan from liverpool .. ive messaged u once or twice but u havnt replied. is it bcos i havnt got a picture?? okk, i know what ur thinkinn,,, ken barlow lookalike rite?!!? haha. ive got a webcam on msn if ur up 4 a gab on there, i can put it on 4 u ok hun??x just block me if im mingin bbe , a dont mind lol xx its [email protected] m tel ya what, u gotta reply if u laugh at this joke. rite.. where does kylie get her kebabs from??.... jasons donnervan! lol x ahh well, even i
send message
haute_couture wrote...  
Hows is it goin??really bored,saw ur profile and think ur really attractive!! ;)you look incredibly sexy and lookin at your profile I think we'd probably get on.wud luv to talk to an hot babe like u ;)
msn addy: [email protected]
tyler xxx
send message
ice_man07 wrote...  
WOW!! So perfection does exist!! Your stunning!! Fancy chatting? x
send message
aj-21 wrote...  
hi there sexy you look great.would love to chat some time an maybe hear a lil more about ur sexy self.well if u would like to chat msg me an i will reply.xxx
send message
offline
Send message
Add friend
Add to hotlist
Rate member
Report member
one 2 one
View photos (35)
Galleries2 galleries | view all
Photos from my mobile...
18 photos
Photos of me
17 photos
Favorite Things

Food
garlic mushrooms n salad

Music
any thin with a gud beat

TV Show
friends, shameless

Movie
chick flics or thrillers

Night Club / Bar
trilogy or moods

Animals
dog

Person
my grandad (R.I.P) xx

Place
on a nice hot beech

Possession/Thing
my bed or mobile

Details

Last logged onCool Tools™ only

Advanced statsCool Tools™ only


© Faceparty 2022. All Rights Reserved. Last Updated 16 January 2022.