Faceparty - Biggest Party On Earthâ„¢
MaleFemale 
Join FREE!Browse MembersMaleFemaleCool Tools™Faceparty App™
csedgewick
Christoper William
profilegalleryfriendsblog
Name: Chris Sedgewick
Details: 36 years old (Scorpio), Male, Single, Straight
Location: Billingham, Cleveland, United Kingdom
Profile Link:www.faceparty.com/csedgewick
Recent photos11 photos | view all
 
 
BORK
 
 
 
In my own words

"Shes Nothing Like A Girl Uve Ever Seen Before...Nothing You Can Compare To Your Neighbourhood Hoeee"

Facebook: Christopher William
If I was a Millionaire...

...Well Im Not So Nevermind Eh
Friends14 friends | view all
leababes
x-vodkabiatch-x
kayleiigh_x
kellyb16
redy4out
lauraoconnor-x
xcatherinelx
helen_the_bestest
s4mmywantsu
cheekywemonkey
fithaza
ema_nicola
Comments 10 of 18 | post a comment | view all
glotroll wrote...  
ur fukin gawjusss babesss..wanna chat? xxx
send message
hayleyryde07 wrote...  
hey you ok x
send message
cheekybabylulu wrote...  
Hey cutie :) Hope your day has been good ? what did you get up to ? I am just trying to get my tv to work grrr :( I hope you write back to me xxx
send message
roxie_gal wrote...  
gawjus x
send message
lushousdudette wrote...  
ooo who got hit with the cute factor mister x
send message
cheekywemonkey wrote...  
hello my little friend :) how r ya ? thats me just about recovered from the festive partying,it wasnt supposed 2 get that mad lol ! im off it till the 24th :) x
send message
loraxox wrote...  
lookin hot babe xxx
send message
sexy-chick-lauryn wrote...  
u got msn? xx
send message
redy4out wrote...  
Well for one.. im shocked.. and two dissapointed..! lmfao.. :O the cheek!.. leave paula out of this!.. she wouldnt text u if u payed her :P.. haha! xx
send message
redy4out wrote...  
ee.. ive never dont this b4 lmao.. And yeah i think its just u!.. and i would say the same only im not as vain! as some.. *cough cough* and its not hard lmao i only got like 3 friends or sumit :P.. wench xx
send message
offline
Send message
Add friend
Add to hotlist
Rate member
Report member
one 2 one
View photos (11)
Galleries1 gallery | view all
Me
11 photos
Favorite Things

Food
Sunday Roast / Hotdogs / Pies / Nothing Foreign

Music
Everything But Rave N Mosher Crap - AKON - GUETTA

TV Show
Shameless / Big Fight Live / All Footy / Ramsey

Movie
SNATCH! Transporter 1,2+3 / Green Street / Twin T

Author / Book
Newspapers Thats About It

Night Club / Bar
All

Animals
All

Person
At The Moment...Me

Place
Abroad / Work / Bed / Pub

Possession/Thing
My Ego

Details

Last logged onCool Tools™ only

Advanced statsCool Tools™ only


© Faceparty 2022. All Rights Reserved. Last Updated 21 January 2022.