Faceparty - Biggest Party On Earthâ„¢
MaleFemale 
Join FREE!Browse MembersMaleFemalePics + VidsCool Tools™Faceparty App™
profilegalleryfriendsblog
Name: Kirsty .B.
Details: 33 years old (Libra), Female, Single, Straight
Location: Edinburgh, Scotland, United Kingdom
Profile Link:www.faceparty.com/-weeb-
Recent photos14 photos | view all
 
 
 
 
 
In my own words

SO MANY FAKE PROFILES ON HERE!!!!

I speak my mind, i do as i wish, i'm raving bonkers and i'm totally out of control =)

I'm 25 living in Edinburgh, trying to live life to the full.
I'm not perfect but then nobody is...
I'm a full time sales executive and i've started my own floristry business but i aint making megabucks...
I'm still living at home..
I'm a photographic model and i love to pose..
I love being centre of attention..
I'm a flirt and i flaunt..
I drink, dance and party too much..
I still aint got a car..
I can be a bitch, but can't we all?
I'm obsessed with my hair..i wear fake tan..and yes, my boobs are silicone...
But you know what...
I don't give a flying fek what anyone thinks!
Coz I'm happy!
I don't care how people judge me anymore, take me how i'am or dont take me at all!
In A Perfect World...

Everythings perfect!
Bet u didnt know that ;)
Hahaha

xxxx
Friends6 friends | view all
smileyx371
scott-y06
gazza_nufc
mentalmikeb
skee_22
lauraj_88
Comments 10 of 17 | post a comment | view all
simo_adam1 wrote...  
Hi how are you xx
send message
burmoman wrote...  
Hiii hun, you ok? :) love the pics, great figure! :) you got skype or msn by any chance? xxx
send message
motoxxdavid wrote...  
good morning beautiful :-) how are you today?
you sound awesome from your profile and don't listen to anyone that trys putting you down there just jealous they ain't you babe,
I know you'll hear this a trillion times a day but omg wow you are stunning :-) and have the most gorgeous figure and body ever :-) definitely by far the most gorgeous person on here
up to much today? xxx
send message
scott-y06 wrote...  
lol no msn no way :(
how do i keep in touch lol x
send message
scott-y06 wrote...  
lol no msn no way :(
how do i keep in touch lol x
send message
elli0tt20 wrote...  
well i dont really have 1 ive got 1 but nothing on it 1 friend i think send me how to add u on it and i will i dont really come on here much 2 be fair but i might have to now xx x x i think the name is royal stun or some think my mate made it up once x x
send message
elli0tt20 wrote...  
wow your gawjus babe i dont have msn or anything babe sorry i would love to keep chating with u tho take care x x x x
send message
uk_boytino wrote...  
sexi pics Kirsty B
send message
paulr wrote...  
alright gorgeous, how are you? x
send message
godlike655 wrote...  
hey, you gonna be up to much over the easter weekend?
x
send message
offline 14 photos
 Send message
 Add friend
 Add to hotlist
 Rate member
 Report member
 one 2 one
Galleries1 gallery | view all
Photos of me
14 photos
Favorite Things

Food
chocolate :-) obviously

Music
Dance, rock, Chart - anything really!

TV Show
Eastenders!! Skins, Shameless

Movie
Loads, mostly horrors and chickflicks

Author / Book
Any1 who can write a true story to make me cry!!!

Night Club / Bar
Pubs in Dalkeith, Tain, most clubs in Edinburgh,

Animals
laddies :-) kiddin lol - probably cat's

Person
N$o favourites here - all my family and m8ts

Place
My bed, out on the town or anywhere gettin pissed

Possession/Thing
My mobile :-) coz it's good to talk :-)

Details

Last logged onCool Tools™ only

Advanced statsCool Tools™ only


© Faceparty 2021. All Rights Reserved. Last Updated 18 January 2021.